24 Martie :

  
1714: Constantin Brâncoveanu este mazilit | 1973: Pink Floyd lansează albumul Dark Side of the Moon | 1990: A luat ființă Serviciul Român de Informații (SRI)
 


 
Adresa de email

7 + 2 =


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Galatence in spital din cauza monoxidului de carbon

În cursul nopţii trecute, Serviciul Judeţean de Ambulanţă a fost solicitat să intervină la o locuinţă de pe strada Alexandru Carnabel pentru a acorda ajutor unei femei în vârstă de 54 de ani şi unei fetiţe în vârstă de 10 ani, cărora li se făcuse rău.

O gălăţeancă şi nepoata ei de zece ani, în stare gravă la spital după ce s-au intoxiocat cu monoxid de carbon.

Fetiţa a fost transportată în comă cu salvarea la spital. Din câte se pare, cauza intoxicării celor două a fost o sobă defectă din locuinţa lor, de pe strada Alexandru Carnabel din Galaţi.


sursa: adevarul.ro


 

Adauga un comentariu pe facebook

 

 

Comentarii (0)


 



 
 

LOCURI DE MUNCA

 
 

CV-uri Braila Galati

 
 

 

Modele
ForumBraila.ro: site care prezinta online stiri, informatii si evenimente din viata judetului Braila. Vei gasi adrese utile si date de contact ale firmelor, scolilor, liceelor, gradinitelor si institutiilor publice din Braila, stiri despre prognoza meteo pe urmatoarele zile in judetul nostru, poze, harti si prezentari detaliate despre obiectivele turistice, istorice sau personalitatile Brailei.